Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене сутрин алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
    да питам сега аз нещо.
    По принцип това заглъхване ми се оправя,но днес не се оправи изцяло,пак си го имаше леко и мн дразнещо.
    Отворих капака и се заслушах какво става като подам газ с жилото.От дросела се чува едно като все едно става вакум в него и после шум от въздуха който минава.Предполагам,че там нещо не е в час,според мен не трябва да се получава налягане при дросела и от там се получава това заглъхване на мотора/поради липсата на въздух в ниските обороти и при по високи явно не се усеща толкова,че дросела не пуска достъчно въздух/ поне аз така си го обяснявам.Дросела взима инфо колко да се отвори от дебитомера нали? Като се стопли времето ще го сваля да го изчистя и ако не се оправи явно ще се сменя дебитомер!?
    моля за коментар
    другото което чух е едно като жужене/механично/ около дросела.Нормално ли е то?

    едит: опипах маркуча след дебитомера за скъсвания,като едновременно подавах газчица,за да усетя ако смуква отнякъде,но не сусетих нищо.
    Дросела взима инфо колко да се отвори най - вече от жилото, което взима инфо от крака ти, на празен ход и МХП взима някакво участие..... - свистенето е нормално ако не става дума за различен от нормалния шум, но от тука няма как който и да било какво имаш впредвид.....това жужене евентуално е от МХП-то......от това което казваш плахо мога да заложа около левче, че дебитом не ти отчита акуратно и веднага промените на въздушния поток след като дросела зяпне......най тънко е да вземеш от колега същия деб, и да направиш същото на студен двг.....може и да си позаплакнеш дросела, никога не е излишно ако нямаш байпас на картерните газове......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #92
      обмислям почистване в близките дни.А възможно ли е дебитомера от 2.0 да е същия
      Аlfa156 1.8TS 2000

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
        обмислям почистване в близките дни.А възможно ли е дебитомера от 2.0 да е същия
        Дебитомера не знам дали е същия, по важно е сензора в него дали е същия, другото е само пластмаса......виж закачената дебитомерска тема.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #94
          Колеги, аз от няколко дни наблюдавам много тъп проблем...
          Само когато е студена - колата пали и веднага гасне
          Така максимум до 4-тата проба пали. След това няма проблем.
          Имобилайзера работи... не мисля че е от това.
          Бензиновата помпа работи...

          Идей ?

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
            Колеги, аз от няколко дни наблюдавам много тъп проблем...
            Само когато е студена - колата пали и веднага гасне
            Така максимум до 4-тата проба пали. След това няма проблем.
            Имобилайзера работи... не мисля че е от това.
            Бензиновата помпа работи...

            Идей ?

            Моята също прави така само дето не от 4тия път ами от 2рия, като някой път е от 1вия или 3третия.

            Та веднъж се беше задълбочил проблема и се стигна до там че и от 16тия път не запали, водих я на майстор, свещи смени, не се оправи после чисти дюзи не се оправи (но вече палеше от 7мия път примерно) след което майстора забеляза че бързо се цапат дюзите и бензиновата помпа няма достатъчно налягане и реши че е от нея, та там намерил някакъв разлагащ се маркуч, махна го и се върна на старото положение от 2ри път.

            Ходих на друг майстор след време за газовото и той измерил компресията - на 4ти не е в норма, според него от тук идват проблемите с паленето.

            Накратко причините може да са много, най добре в сервиз да ги открият.
            Honda CB 500
            Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
            Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
            Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

            Comment


            • #96
              Тия неща много рядко са от едно и също нещо.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #97
                Аз гледам пътя на логиката ( ако я има в случая )
                Значи:
                1.Прави го само на бензин когато е студена
                2.Няма проблем при аварайно запалване на ГАЗ, когато е студена
                3.Една минута след като запали, проблема изчезва ( в смисъл пали нормално)
                Което ме води на мисълта че:
                1.Не са свещи, кабели...
                2.Не е дебитомер ( смятам че трябва да изпише грешка)
                3.Не са дюзи
                4.Не е бензинова помпа ( респективно маркуч )
                5.Не е имобилайзер

                Не знам дали разъждавам правилно... но и на майстор да ида... и той ще гледа тъпо (според мен)

                Comment


                • #98
                  е поне една диагностика можеш да й пуснеш
                  Аlfa156 1.8TS 2000

                  Comment


                  • #99
                    Проблема е лесно решим ако се погледне колата от комететни лица.

                    *Модераторчето да не ми изтрие и тоя пост сега!
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Кажи какво имаш в предвид.... ако не е търговска тайна

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                        Кажи какво имаш в предвид.... ако не е търговска тайна
                        При този проблем трябва колата да се види на място. Няма универсално решение. В смисъл, че няма как да ти кажа направи това и ще се оправи. Няколко са нещата които трябва да се проверят и да се оправи това което не е наред. А няма и как да ти кажа какво да провериш и как понеже си има технология и специфика на проверката и настройката след това или направо смяната на елемнтите от системата на инжекциона ако се налага.

                        Просто този който прави диагностиката трябва да е наясно с проблема на колата и да провери някои от основните неща по нея. Да е наясно как точно работи мотроника и неговите специфики.

                        Това което казвам не ти помага но поне ти дава яснота, че това не е фабричен дефект например, не е софтуерна грешка както някои си мислят, не е проблем на компютъра на колата, а си е съвсем нормално последствие на няколко съществени връзки в управлението на двигателя и е напълно решим.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 11:23.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Добре колега,
                          Щом не е търговска тайна , какъв е проблема да кажеш две думи по въпроса?
                          технология и специфика на проверката и настройката след това
                          На ECU ?
                          а си е съвсем нормално последствие на няколко съществени връзки в управлението на двигателя
                          Кои връзки ?

                          П.С.
                          Ако някой сметне, че издава информация, за която му се плаща и той би имал "пропуснати ползи", просто да игнорира въпроса.
                          Това става като с темата в която питах, защо аджеба трябва да сменя оборотомера,за да ми изгасне окъсяването на единия габарит... и най накрая след триста зора, стана ясно, че зад оборотомера имало платка, която управявала въпросия елемент.

                          Нали за това е форума?
                          Не искам да ида някъде и да ми наговорят един куп лъжи , да сменя половината кола за да достигнем до проблема!

                          Comment


                          • Аз не си искарвам хляба с това, че да е търговска/сервизна тайна, но за да ти обесня така, че да стане и малко ясно трябва да изпиша много голям ферман по въпроса ти.

                            Общо взето трябва да се разбере защо не е правилна гориво-въздушната смес или защо не се запалва правилно.

                            Когато смесообразуването е нарушено при старт на двигателя и следствие на това той не може да поддържа повече от 600 оборота, горивоподаването автоматично се прекъсва и мотора гасне превантивно за да не се получат механични повреди пряко върху бутало-мотовилковата група. Навярно и ти го чуваш когато започне да гасне едно характерно тракане от двигателя.

                            Причините за нарушеното смесообразуване могат да бъдат достатъчно много, че един незапознат с колата и обичайните и проблеми да се зарови с дни докато открие проблема или се откаже да се занимава.

                            Обичайно започваме проверки с налягането и дебита на горивото което се впръсква, проверка на свещи и тяхната настройка, кабели и лули, бубини, проверка за пропуск на въздух след дебитомера (пукантини на колектора или въздуховодите), диагностика на дроселовата клапа и тпс, диагностика на дебитомер и ламбда сензора/ите, сигналите от фазовия сензор...

                            Всички тези неща и още други които не споменавам имат роля в изчислението на сместа. От тяхната работа зависи ЕКУ-то как ще се настрои.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 14:33.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • При мен при 2.5 тоя проблем започва да изчезва, напълно противно на всякаква логика(както между другото стана и с двойката), с течение на времето, различните процедури по смени и опити на дебитомери, темп датчици и прочее, забелязвам че сега при студено палене не глъхне да речем, случва се ако веднага след запалването дам рязко газ, да издумка бедна смес в входящите, но като цяло има доста подобрение......лошото е че не мога да намеря зависимост......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Благодаря за информацията.
                                Да обобщя - според Вас, проблема е в смесообразуването? Това вече е насока.
                                Извинявам се ако съм прозвучал грубо, но ми е писнало да обикалям по сервизи и т.нар. диагностика, да се изразява в хаотична подмяна на изброените и неизброените датчици и т.н.
                                Единствено, съм сменял дебитомер от изброените неща.
                                Ще има ли ефект зануляването на адаптивните параметри през алфадиаг ?

                                Comment

                                Working...
                                X